"beeftwoweeks", bring it!

Utöver våra tiotusentals personer som idag läst vår blogg (och som faktiskt verka finna den roande) så finns det ett antal som enligt vår statistik har läst den om och om och om igen, vilket vi tycker är väldigt roligt! Nästan skrattretande för att vara exakta.

1. Big Mama tycker inte att det är roligt att folk gör sig lustiga över hennes namn. Hon tycker att det är kränkande och förstår inte hur folk kan vara så trångsynta och tro att det är lätt att ta hand om tre barn som ensamstående!

2. Partypinglan finner det otroligt upprörande att folk inte uppmärksammar hennes partypinglighet. Hon anser dock att folk borde lära sig att bedöma sin egna partypinglighet också. Det skulle säkert gynna er!

3. Kid three vill bara påpeka att alla människor inte kan vara vackra på bilder. Hon tycker även att det finns värre bilder på andra personer. Undra vilka?

Hur som helst så vill vi med detta inlägg uppmana de som känner sig manade att försöka "beefa" oss, vad fan det nu betyder - men vi är alltid hungriga och biff är mums! Så länge köttet är från Sverige. Tack för oss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA finaste tjejerna ever♥ när ska jag få komma å hälsa på va?? pusse!

2011-03-10 @ 22:03:48
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 00:00:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback