Got the girls on my side, and I'll be having the time of my life

Hur underbart är det inte att vakna upp när det är ljust ute? Visst, vi var skapligt döda imorse men ändå. Lisa däremot fick självklart somna om, då hon hade sovmorgon. Att hon sedan valde att kliva upp och äta frukost med oss kan sedan anses som gulligt eller fullständigt korkat (jag röstar dock på det första). Hihi. Hur som helst. Promenaden till skolan var kall (jag hade nog ändå överskattat det fina vädret) så jag är glad att jag slutade tidigare så att jag hann hem och hämta en tjocktröja innan jag ska jobba 16-22.15. Därför ska jag snart bege mig. Det är tråkigt att behöva jobba när man hellre är hemma med tjejerna, men men. Ikväll firar jag ledighet framtills fredag! Vad vi mer firar får ni höra om senare. Puss så länge!

Btw, nedanför varje inlägg kan ni se vem som har skrivit det. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback