It was only a kiss and now I`m feeling like this

Vi firar att vi har studiedag idag med riktig mat. Det var så länge man åt riktig mat så det ska bli såå gott! Lövbiff,potatis och sås, det kan inte bli bättre!
  Jag har fått den stora uppgiften att duka, Mimmi lagar maten, Veronica och Madde diskar.
   Gårkvällen var rolig och vi fick träffa Mimmis manliga mystiska vän som var väldigt trevlig! Det blev att glo på film medans vi åt bakad potatis som inte var färdig eftersom vi var för hungriga att vänta på att den skulle bli klar. Vi åt även paj med vaniljsås eftersom jag hade namnsdag igår!


Kommentarer
Postat av: Christel

Grattis på namnsdagen i efterskott!

(Och eftersom jag har namnsdag idag ska jag nu gå hem och kräva paj och vaniljsås. Tack för tipset!)

2011-03-15 @ 15:48:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/yrvader
Postat av: lisa

Tack så mycket desamma! Det tycker jag att du förtjänar! :)

2011-03-15 @ 20:01:00
URL: http://twoweeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback